6 mei 2015

Delphine's Choice

  No comments    
Lieve lezer,
Je hebt wellicht al een paar blogs van mij voorbij zien gaan op de Omega Deals netwerk. Ik schrijf vaak over dingen die mij interesseren op het gebied van mode, trends, celebrities maar vooral over tassen.

Af en toe krijg ik privé berichten van lezers die mij vragen wat mijn favoriete items zijn, wat me bezig houdt en vooral waar ik van droom. Dus heb ik besloten om jullie een kijkje te geven in mijn favoriete bezigheden.


In-het-kort

Je kunt mij omschrijven als je typische girly-girl; ik houd van shoppen, chick-flicks of alle films waar CHRIS HEMSWORTH in zit. Maar wat mij goed zou beschrijven is dat ik een ontdekker/ reiziger ben. Ik heb Rwandese roots, heb o.a in Madagaskar en de V.S gewoond. Ik woon inmiddels 16 jaar in Nederland.

 


Must have voor 2015

Dit jaar word ik 25 dus is het cadeau budget wat hoger. Als cadeau wil ik mijzelf een echte designer tas geven. Ik zou heel graag een trotse eigenaar van de Chanel flap bag willen zijn. Maar jammer genoeg laat mijn spaarrekening mij dat niet toe. Een wat reëler doel voor me is of een Michael Kors shopper aan te
schaffen of een Céline tas.
 


Must see in 2015

CUBA! Ik ben nog nooit in Zuid-Amerika geweest of de Caribische eilanden. Gezien dit jaar Cuba en de V.S. hebben besloten om de onderlinge (handels)relatie te verbeteren, is de kans groot dat de authenticiteit van Cuba zoals wij het nu kennen wellicht gaat veranderen. Dus heb ik het geweldige idee gekregen om al mijn centjes en vakantiegeld dit jaar uit te gaan geven in Cuba. Ik reis er eind deze zomer naar toe. Wees gerust ik zal voldoende foto’s maken om jullie een mooie blog te bezorgen.

 



Must do in 2015

Vorig jaar heb ik de liefde voor duiken ontdekt in Turkije, tijdens mijn korte vakantie op Bodrum. Sinds dien ben ik verslaafd. Daarom wil ik heel graag als doel voor 2015 mijn duikbrevet halen. Hopelijk op tijd om er gebruik van te kunnen maken in Cuba.
 


Please share

Wat zijn jullie doelen & dromen voor 2015. Laat het ons weten in berichtje hieronder.

OMEGA DEALS: " Treat yourself to quality fashion"  

0 reacties:

Een reactie posten