13 nov 2013

Prada Saffiano Lux Tote inspired - Scandal Fashion

  No comments    

Ik ben geobsedeerd door de tv-serie Scandal. In Nederland wordt ie nog niet uitgezonden maar je kunt het wel online kijken. Je hoeft het alleen maar te googelen. Ik vind het heerlijk om te kijken naar Olivia Pope en de vennoten op haar eigen 'Crisis Management' bureau, dat ze 'Olivia Pope and Associates' heeft gedoopt.
De serie doet me letterlijk op het rand van mijn bank zitten.
Ik wil niet alle geheimen onthullen, maar als je niet al kijk, raad ik je aan zo snel mogelijk mee te beginnen. Een ding kan ik wel onthullen, de ongelooflijk, glamoureuze stijl van Olivia Pope. Als je Scandal volgt dan is het volgende je zeker niet ontgaan. De Prada Saffiano Lux Tote van  Olivia Pope (Kerry Washington).



Als je een fan bent van de Prada Saffiano Lux Tote, maar wil niet duizenden euros aan een handtas besteden, hier is een budget-vriendelijk alternatief van Omega Deals met  dezelfde Prada look. Gemaakt van echt leer, deze tas kost slechts € 89,95 en wordt geleverd in een prachtige serie van kleuren.

Lederen damestas-Milano-Beige



Lederen damestas-Milano-Wijnrood



Lederen damestas-Milano-Camel



Lederen damestas-Milano-Roze



Lederen damestas-Milano-Zwart


Leren tassen koop je online bij www.omegadeals.nl

0 reacties:

Een reactie posten