29 jan 2014

De herentassen van Glee

  No comments    

Ik ben een trouwe fan van Glee. Iedere week kijk ik er naar,. Ik vind het altijd zo leuk als ze beginnen te zingen. Gezien dat Glee nu een break heeft, heb ik mijn dosis van drama en musical gemist en besloot ik om naar herhalingen te gaan kijken. Wat mij opviel is dat ze altijd over de volgende onderwerp hebben

  •  Breadstix 'het Italiaanse restaurant'
  • Auditorium
  • Dreams: hun dromen om groot en succesvol te worden.
  • Prom queen
  • Solo  'wie krijgt de solo'

Maar mijn enthousiame gaat ook uit naar de Glee fashion en dan met name de herentassen van Blaine, Kurt en Mr. Will Schuester.
De heren van Glee dragen stijlvolle en fashionable herentassen. De fashionable Blaine en Kurt dragen  prachtige leren schoudertassen. Een prachtig alternatief van de klassieke schooltas. Deze schoudertassen zijn ook perfect voor jonge professionals. Zo kun je makkelijk al je spullen meenemen.
Mr. Will Schuester draagt vaker een moderne aktetas, waar hij de werkstukken en zijn muziek-documenten veilig in kan bewaren. Een moderne aktetas is zeer geschikt voor de volwassen, werkende man.



Wil je ook de Glee look? Omega Deals verkoopt leren herentassen en aktetassen van Italiaans design. De Italiaanse leren herentassen van Omega Deals zijn gemaakt van het beste Italiaanse leer, het leer is op een natuurlijk manier gelooid en gekleurd. Omega Deals verkoopt verschillende stijlen herentassen. In ons assortiment herentassen vind je klassieke, trendy, fashionable en comfortabele leren herentassen voor al je dagelijkse gebruik.
De finishing touch voor succes.


Shop hier de Glee look: Italiaanse leren herentassen




0 reacties:

Een reactie posten